Senin, 31 Desember 2012

Anak Bermata Hitam Misteri Atau Nyata?

AnehCuy - Saat ini kalian sedang membaca artikel Anak Bermata Hitam ,Misteri Atau Nyata? . Dsini Admin juga akan berbagi artikel lain seperti tentang Foto Foto Artis Terbaru,Foto Penampakan Hantu, Berita Dalam Negeri Dan Luar Negeri Terbaru Hari Ini, Gosip Artis Terbaru Hari Ini, Kisah-Kisah Religi, Sejarah , Misteri-Misteri Yang Ada Di Dunia,Kisah Berita Atau Artikel Tentang Unik Dan Aneh Yang Ada Di Dunia Tentang Alien,UFO Dan Alam Semesta, Berita Sepak Bola Hari Ini dll dan selamat membaca artikel Anak Bermata Hitam ,Misteri Atau Nyata?


Cerita tentang Anak Bermata hita muncul sejak tahun 1988, iaitu ketika seorang wartawan bernama Brethel Brian menceritakan kisah pertemuannya dengan dua anak aneh bermata hitam yang meminta tumpangan dalam kereta yang di kendarainya. Semula dia tidak menyedari jika kedua-dua kanak-kanak ini mempunyai keanehan dengan kedua-dua matanya. Ketika Brethel membuka pintu keretanya dia sangat terkejut melihat anak tersebut dengan mata yang sangat misteri.


Begitu brethel sedar dan merasa takut dia mengurungkan niatnya untuk memberi tumpangan kepada ksdua anak bermata syaitan tersebut. Rupanya kedua-dua kanak-kanak ini menyedari keterkejutan Brethel dan niat Brethel untuk membatalkan memberi tumpangan, kedua-dua kanak-kanak ini kemudian marah dn mendesaknya untuk memberi tumpangan. Brethelpun bergegas menutup pintu keretanya dan melaju keretanya dengan kelajuan tinggi. Brethel mendedahkan dalam ceritanya bahawa anak-anak tersebut seakan-akan mempunyai kepakaran untuk mengendalikan fikiran seseorang.


Sejak saat itu cerita tentang kanak-kanak bermata hitam sering diberitakan muncul di berbagai macam tempat. Mereka minta tumpangan atau datang ke rumah di tengah malam yang sunyi dan memohon untuk menginap di rumah seseorang walaupun hingga saat ini cerita tentang kejahatan makhluk aneh ini belum pernah terjadi namun setiap orang yang konon pernah bertemu kanak-kanak bermata hitam ini rata-rata bercerita tentang aura jahat pada wajah anak-anak misteri ini.

Sebetulnya siapa mereka, sehingga kini masih menjadi teka-teki. Mereka berasal dari mana, anak vampir, makhluk jadi-jadian atau hantu penasaran masih belum juga ditemui jawapannya.

0 komentar :

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls